Følg med på videoen nedenfor for å se hvordan du installerer nettstedet vårt som en nettapp på startskjermen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kjære Gjest, vi har nå startet en ny Spleis-innsamling for å støtte driften av Diskutopia. Du kan lese mer om denne innsamlingen her.
Fortjent å få en F1 plass men Haas .....
Innså akkurat at Redbullring er neste, og ikke Silverstone. Og det er sprintløp i tillegg. Æsj! Håper på regn...Gledes uansett voldsomt til Silverstone, der er det større muligheter for forbikjøring enn i Barcelona!
På tide å forandre litt massivt på Fantasy-laget kjenner jeg. Ferrari er tatt igjen av både Mclaren og Mercedes, og er kanskje ikke mer enn fjerde best lag på griden. Bør med andre ord bytte ut Leclerc, han er for dyr, og kanskje få inn Norris?
Liten brannfakkel, men synes ikke det er altfor gærent altså. Tviler på at det er så mange andre (tilgjengelige) på griden som ville gjort det særlig bedre. Alonso er ikke "rettferdig" målestokk. Mener dog Drugovich burde fått sjansen, selv om det ikke er klart han ville fått det selv om Stroll sr. var utenfor bilde.AM forlenger med Stroll. Nepotismen lenge leve.
Betyr Pappa stroll forsetter altsåAM forlenger med Stroll. Nepotismen lenge leve.
Begynnner Helmut å rote nå? Håper selvsagt at Perez ryker men den kontrakten ee seeeeeigOg Gasly forlenger med Alpine. Ikke noe sjokk det heller.
Det som er mer interessant er hvor Sainz ender, og som Magnussen sa forrige uke, alle andre venter på ham. Hvor Ocon, Magnussen, Antonelli, Zhou og Bottas ender opp er avhengig av hvor Sainz skal. Også har vel Helmut Marko vært ute igjen og snakket om Lawson inn i RB
RB = VCARB. Eller hva vi nå kaller det. Ricciardo ut altså sier ryktene, ikke PerezBegynnner Helmut å rote nå? Håper selvsagt at Perez ryker men den kontrakten ee seeeeeig
Ocon går til Haas sammen med Bearman, Magnussen ut (IndyCar), Antonelli til Mercedes etter gjesteopptreden i Williams i år, mens Zhou og Bottas er uklart. Tipper Jack Doohan til Alpine, selv om de prøver seg på Sainz. Alpine er bare kaos, slutter med egne motorer etter neste år og blir sannsynligvis solgt ila de neste 12 mnd. Valget for Sainz er mellom Williams og Sauber/Audi. Begge teamene har slitt med gammel infrastruktur. Williams har holdt på i flere år, etter at Dorilton Capital kjøpte det, med å skifte ut teknologi og bygge organisasjon. Bare siste ukene har de ansatt 27 senior ingeniører, og har innboksen full av CV’er, flest fra Alpine-ansatte. Audi kommer til å ta tid. Det ser det ut til at toppledelsen ønsker å blande seg inn i hvordan race-teamet skal drives, hvilket aldri et bra for et F1-team, ref Alpine, Honda, Toyota, BMW og Jaguar/Ford. Dessuten har Williams Mercedes-motorer og det ryktes at Merc ligger veldig bra an med de nye 2026-motorene. Mens Audi ikke har kommet i gang med oppgraderinger, sliter med å rekruttere F1-folk til Sveits og har null erfaring med F1-motorer. Så jeg tror Sainz går til Williams.Og Gasly forlenger med Alpine. Ikke noe sjokk det heller.
Det som er mer interessant er hvor Sainz ender, og som Magnussen sa forrige uke, alle andre venter på ham. Hvor Ocon, Magnussen, Antonelli, Zhou og Bottas ender opp er avhengig av hvor Sainz skal. Også har vel Helmut Marko vært ute igjen og snakket om Lawson inn i RB
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.