Følg med på videoen nedenfor for å se hvordan du installerer nettstedet vårt som en nettapp på startskjermen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Ja, hvordan fungerer det for eksempel om noe dyrt skulle ryke etter at nybilgarantien har gått ut? Er det leasingtaker sitt ansvar?Ser det også tilbys endel leasing av brukbiler, men usikker på helt hvordan det fungerer. Er ikke veldig lysten å binde meg for 3 år på en 3 år gammel bil.
Virker som det der ikke er så lett lease i 12 mnd.Ja, hvordan fungerer det for eksempel om noe dyrt skulle ryke etter at nybilgarantien har gått ut? Er det leasingtaker sitt ansvar?
Uten innskudd? Høres billig ut det.Virker som det der ikke er så lett lease i 12 mnd.
Men vurderer nå en 1 år gammel ID4 GTX til 6000 i måneden
Uten innskudd? Høres billig ut det.
Grattis med ny bil daGikk litt fort, men den er 2 år gammel, og betaler 5500 per måned. Samt hadde et innskudd på 10.000. Rød er den og, så litt mindre kjedelig.
Den er mindre enn EQBen, men definivt bedre å kjøre. Cruise control har de samme "sikkerhetstullet", men får forske på noen innstillinger. Ellers var det deilig med en kjøretur uten at radioen bytter stasjon plutselig eller jeg får "kjeft" av bilen for å ikke holde riktig på rattet
Tror jeg egentlg hadde klart Stavanger-Asker uten å lade. Var 96% full da jeg dro, men på de 10 minuttene jeg spiste pølse og pisset på Notodden ladet jeg 12,6kwh (+17% kapasitet) og parkerte hjemme med hele 19% igjen
Nei, 3. Leveres i OsloGrattis med ny bil da
Så da er det ett år med ID.4en før den skal leveres? Må du tilbake til Stavanger for levering?
Du kan skru av "forutse strekningsforløp" i menyen for navigasjon. Da virker acc som vanlig, og du bestemmer hastigheten selv. funksjonen med å la bilen styre hastigheten er ubrukelig på ID.4, Den leser fartsgrenser på avkjørsler og bremser på motorvei. I tunneler finner den på å følge fartsgrense på veier på oppsiden.Gikk litt fort, men den er 2 år gammel, og betaler 5500 per måned. Samt hadde et innskudd på 10.000. Rød er den og, så litt mindre kjedelig.
Den er mindre enn EQBen, men definivt bedre å kjøre. Cruise control har de samme "sikkerhetstullet", men får forske på noen innstillinger. Ellers var det deilig med en kjøretur uten at radioen bytter stasjon plutselig eller jeg får "kjeft" av bilen for å ikke holde riktig på rattet
Tror jeg egentlg hadde klart Stavanger-Asker uten å lade. Var 96% full da jeg dro, men på de 10 minuttene jeg spiste pølse og pisset på Notodden ladet jeg 12,6kwh (+17% kapasitet) og parkerte hjemme med hele 19% igjen
Du kan skru av "forutse strekningsforløp" i menyen for navigasjon. Da virker acc som vanlig, og du bestemmer hastigheten selv. funksjonen med å la bilen styre hastigheten er ubrukelig på ID.4, Den leser fartsgrenser på avkjørsler og bremser på motorvei. I tunneler finner den på å følge fartsgrense på veier på oppsiden.
Du kan skru av "forutse strekningsforløp" i menyen for navigasjon. Da virker acc som vanlig, og du bestemmer hastigheten selv. funksjonen med å la bilen styre hastigheten er ubrukelig på ID.4, Den leser fartsgrenser på avkjørsler og bremser på motorvei. I tunneler finner den på å følge fartsgrense på veier på oppsiden.
Enig!Jeg har ikke ID (men Golf 8) og bruker aldri ACC. Men et annet fenomen er at på E6 eller E18 sydover fra Oslo setter den fartsgrensen til 90 om det er lenge siden den har "sett" et 110 skilt. Ikke noe stort problem, men når biler skal begynne å pipe eller riste når du ikke følger "fartsgrensene" blir det helt håpløst.
Når jeg skal bytte bil neste gang vil kravet være at det er superlett å slå av dette.
De to nyeste bilene mine er heldigvis såpass antikvate at de verken plinger eller vifter med rattet. Kun et lite ikon skifter farge for å vise at jeg synder.Jeg har ikke ID (men Golf 8) og bruker aldri ACC. Men et annet fenomen er at på E6 eller E18 sydover fra Oslo setter den fartsgrensen til 90 om det er lenge siden den har "sett" et 110 skilt. Ikke noe stort problem, men når biler skal begynne å pipe eller riste når du ikke følger "fartsgrensene" blir det helt håpløst.
Toyota'en har ikke noe kartgrunnlag å falle tilbake på. Så den viser ofte feil, blant annet når det er lenge siden den har sett et skilt. Og siden jeg bor innen en sone (30 km/h) som grenser nokså rett opp oppheving av sonen og samtidig grenser også til en annen sone (40 km/h), så er det jo ingen skilt innenfor disse sonene. Kun skilt for oppheving og endring av sone. Jeg har også inntrykket at den er nokså dårlig å lese skiltene for når sonene oppheves eller endres. Så bilen er nokså forvirret.
Toyota'en har heldigvis ikke blitt så forvirret at den påstår at det er noen 100-soner her blant boligeneSlik er Mercedes. I tunnellen under Sandvika på E16 har jeg opplevd den påstår det både er 100kmt og 30kmt, ingen av delene er korrekt.
Men siden jeg kjører mye med ACC på vil jeg jo helst jeg skal måtte slippe justere hele tiden.
Nå når det først er lovpålagt at det skal være på hver gang man starter bilen, så burde det vært en dedikert fysisk knapp for å kunne slå det av og på, slik som var vanlig for start/stopp-systemet. Eller i det minste at man kunne lagre det som en "shortcut" fra hovedmenyen på skjermen, så man slipper å klikke seg inn i en rekke sub-menyer for å skru det av.når biler skal begynne å pipe eller riste når du ikke følger "fartsgrensene" blir det helt håpløst.
Når jeg skal bytte bil neste gang vil kravet være at det er superlett å slå av dette.
Samme her. En rekke punkter gjør nye biler rmindre attraktive!!!Har ikke bilene en enkel avknapp i dag? Vet Mod Y og EX30 har det etter egen erfaring, og trodde kanskje det var gjengs for alle. Det er uansett noe sykt herk som er funnet på her. Må du rote deg inn i sub menyer hver gang vet jeg ikke om jeg hadde giddet kjøre rundt i ny bil. Da hadde det blitt noe uten dette og dermed brukt.
Er ikke alle 2024/2025-modeller som har en enkel av-knapp, vet om flere der man må bruke flere trykk/klikk via sub-menyer for å få det til. Hver gang man starter bilen.Har ikke bilene en enkel avknapp i dag?
Vi bruker essensielle informasjonskapsler for å få dette nettstedet til å fungere, og valgfrie informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din.